Start nieuwe schooljaar

Het is bijna zo ver! De eerste schooldag komt in zicht ...

We vliegen er weer in op vrijdag 1 september om 8u40. Staat jullie boekentas al klaar? Wij hebben alvast niet stil gezeten deze zomer en kijken er naar uit om jullie allemaal te ontmoeten!

Starten doen we zoals steeds met een feestelijke opening! We willen graag samen met jullie zingen, feest vieren en het nieuwe jaarthema uit de doeken doen. Spannend! Ouders zijn van harte welkom om mee te vieren en kennis te maken bij een kopje koffie (steeds ism de ouderraad).

Zaterdag 2 september, tussen 10u en 13u, krijgen jullie ook de kans om de klaswerking en juffen/meesters beter te leren kennen tijdens onze ‘Openklasdag’. Als ouders krijgen jullie heel wat belangrijke informatie over de klas, huiswerk, verjaardagen, ... Ook in het belang van de kinderen is het belangrijk dat ouders en leerkrachten elkaar beter leren kennen. De kids maken intussen de speelplaats onveilig terwijl ouders bijpraten en/of kennismaken. Jullie aanwezigheid telt!

Belangrijk: voor de peuterklas is het openklasmoment al op vrijdag 1 september! De juf bezorgt jullie de nodige informatie.

🤗 Laten we er samen voor zorgen dat ook dit schooljaar een succes wordt. Jij komt toch ook?