Kerstfeest op school

Ervaar samen met ons de warmte van de kerstdagen op school.

Lieve ouders, sympathisanten, nonkels, tantes, kinderen, ... Kijken jullie ook zo uit naar de kerstperiode?

Hier en daar zie je al kerstlichtjes verschijnen, klinken de eerste kerstliedjes en ook wij starten met voorbereiden. Het belooft een spetterende feestweek te worden!

Dinsdag 19 december 2023

14u30

Kleuterkerst

Op dinsdag 19/12 brengen de kleuters hun kerstvoorstelling: "Kom je strakjes bij me spelen?"

De voorstelling start om 14u30 in de turnzaal.

Per kleuter kunnen er 4 à maximum 5 personen komen kijken.

Alle kleuters nemen deel aan deze voorstelling.

Donderdag 21 december 2023

van 17u tot 20u30

Lagere school:

Kersthappening + kerstmusical

Op donderdag 21/12 is er onze Kersthappening van 17u00 tot 20u30.

Doorlopend kunnen ouders, vrienden en sympathisanten komen genieten van een gezellige babbel, glühwein, chocolademelk, poffertjes, kerstmuziek,....

Daarnaast is, wegens de coronaperiode, onze kerstmusical terug van weggeweest!

De lagere school brengt hun kerstmusical "Het verhaal".

Naar goede gewoonte wordt het verhaal gespeeld door leerlingen van het 6de leerjaar en wordt de voorstelling muzikaal opgefleurd door alle andere klassen van de lagere school. Alle leerlingen van de lagere school nemen hier dus aan deel. We spelen 2 voorstellingen die dag:

Voorstelling om 17u00: voor ouders en familie van leerlingen uit het 1e, 2e en 3e leerjaar.

Voorstelling om 18u30: voor ouders en familie van leerlingen uit het 4e, 5e en 6e leerjaar.

Alle kinderen spelen wel in beide voorstellingen mee :)

Op deze manier spreiden we het publiek ongeveer in 2 gelijke groepen.

Ouders die kinderen hebben in zowel de onderbouw (L1-L2-L3) als in de bovenbouw (L4-L5-L6) komen naar één voorstelling naar keuze.

Per leerling kunnen er maximaal 4 personen komen kijken.

Komen jullie ook?