1 maart 2024 - Eetcafé

Op vrijdag 1 maart 2024 is er onze eerste editie van het EETCAFÉ.

Dit jaar zullen wij kaas- en wijn aanbieden, naar goede traditie van afgelopen jaren. Hiervoor kan je vanaf nu inschrijven via het onderstaande formulier t.e.m. vrijdag 23 februari 2024. Het inschrijven is verplicht!

Wij bieden een ruim assortiment kazen, charcuterie en brood om van te genieten samen met vrienden en familie. Je kan ook degusteren van een selectie wijnen en op deze manier een gepaste keuze maken voor de fles wijn tijdens de maaltijd.  Uiteraard zijn er ook andere dranken te verkrijgen in onze Bar Gaspard.

De kostprijs voor de maaltijd bedraagt:

€ 20/pp voor volwassenen

€ 12/pp voor kinderen (-12j).

Na inschrijving kan je ook alvast jouw betaling uitvoeren via onderstaande gegevens:

Feestcomité Gaspard de Coligny

IBAN: BE90 7310 5837 0632

BIC: KREDBEBB

Mededeling:  KAAS EN WIJN + uw naam + aantal personen

Het bestuur van de school, het schoolteam, de ouderraad en het feestcomité hopen u die avond te mogen ontmoeten.